Selective: 170 metre boyu ile "Dünyanın en büyük yatı" olma özelliğini taşıyan Eclipse isimli yat tam 495 milyon Dolar değerindedir. Yatta iki halikopter pisti, bir yüzme havuzu, lüks SPA, füze savunma sistemi, bir adet mini denizaltı, ana suiti cevreleyen zırh kaplamaları ve kurşun geçirmez pencereler bulunuyor. Özel olarak dünyanın en zengın iş adamlarından birisi olan Abramoviç için yapılan bu yat Selective Marketing ' e iyi bir örnek teşkil etmektedir.
Exclusive: Özel yapım olan yatlara nispeten fabrikasyon üretimle ve bazen kullanıcıya ait değişikliklerle piyasaya sunulan bu yatlar hem ulasılabılırlık , hem kullanılabılırlık hemde korunumu ve bakımı acısından cok daha hesaplı ve nıspeten daha geniş bir cerceveye ulasabılır olması bakımından Exclusive Marketing' e iyi bir örnek oldugunu düşünmekteyim.
Intensive: Heryerde rastlıyabiliceğimiz cok geniş kitleler deniz aşıkları tarafından sahip olunabılıcek insan gücüyle ilerlediği için maliyetsiz olan :) heryerde yaptırabılıcegımız yada satın alabılıcegımız hatta meraklısıysak kendımızın yapabılıcegı bu tarz kayıklar ulasım kolaylıgı ve bulunabılırlıgı acısından İntensive Marketing'e ıyı bır ornek olucagını düşünüyorum.



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder